Συχνές Ερωτήσεις

Συχνές Ερωτήσεις
Σε πόσες ημέρες θα παραλάβω τα προϊόντα;

Στην HWS φροντίζουμε να σας εξυπηρετούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και να σας παραδίδουμε την παραγγελία σας όσο το δυνατόν συντομότερα.
Εφόσον δεν υπάρχει κάποια ιδιαιτερότητα με την διαθεσιμότητα των προϊόντων σας, η παραγγελία σας θα σας παραδοθεί εντός 4 εργάσιμων ημερών.

Ποιες ημέρες & ώρες γίνονται οι παραδόσεις;

Η παράδοση των προϊόντων πραγματοποιείται μεταξύ 8:00-16:00 από Δευτέρα έως Παρασκευή.

Είναι όλες οι ετικέτες νερού ασφαλείς;

Σε όλες τις ετικέτες εμφιαλωμένου νερού δεν υπάρχουν φυσικά ή χημικά πρόσθετα.

Με ποιον τρόπο εξασφαλίζονται οι καταναλωτές για τις ετικέτες νερού;

Οι φιάλες παραλαμβάνονται από τα εμφιαλωτήρια μετά την παρέλευση 48 ωρών και αφού γίνουν όλοι οι απαραίτητοι έλεγχοι όπως ορίζεται από τη νομοθεσία, ώστε να εξασφαλίζονται οι καταναλωτές.

Ποιες είναι οι διαδικασίες που τηρούνται κατά την εμφιάλωση;

Στην εμφιάλωση δεν παρεμβαίνει σε κανένα στάδιο ανθρώπινος παράγοντας. Σύγχρονα μηχανήματα (αλυσίδες) αναβαθμισμένης τεχνολογίας αναλαμβάνουν όλη τη παραγωγική διαδικασία της εμφιάλωσης σε αποστειρωμένους χώρους.

Πώς αποθηκεύονται οι ετικέτες νερού;

Οι φιάλες παραλαμβάνονται άμεσα και αποθηκεύονται σε ειδικούς χώρους ψύξης με θερμοκρασία 10-15 βαθμούς, αποφεύγοντας κάθε αλλοίωση.

Πόσο φρέσκο θα είναι το νερό που θα παραγγείλω;

Παρέχουμε πάντα φρέσκο εμφιαλωμένο νερό μόλις λίγων ημερών από την ημερομηνία εμφιάλωσης.

Τι θα κάνω τις φιάλες μετά τη χρήση τους;

Οι φιάλες είναι ανακυκλώσιμες και επιστρέφονται πάντα στο διανομέα της εταιρείας.

Ποια είναι η πολιτική προστασίας του περιβάλλοντος;

Φροντίζουμε ώστε να συνεισφέρουμε στο περιβάλλον, ανακυκλώνοντας όλα τα προϊόντα και τα αναλώσιμα της εταιρείας μας.

Ποια είναι η κοινωνική προσφορά της HWS;

Ενισχύουμε κοινωνικά σε ιδρύματα και συνανθρώπους μας, παρέχοντας δωρεάν υπηρεσίες.

Μπορώ να κάνω online τις παραγγελίες μου;

Φυσικά!

Αρκεί να συμπληρώσετε την παρακάτω φόρμα παραγγελίας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για τις λεπτομέρειες των αγορών σας!

Επιθυμείτε παραγγελία προϊόντων;

Δεν μπορώ να βρω το προϊόν που θέλω

Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε

Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στα 210 28 34 980 και 210 2834985 ή μέσα από τη φόρμα επικοινωνίας παρακάτω:

Επιθυμείτε παραγγελία προϊόντων;

Ποιο είναι το πρόγραμμα δρομολογίων;

Η Hellas Water Supply διαθέτει 48 αυτοκίνητα για την κάλυψη των εβδομαδιαίωνδεκαπενθήμερων και μηνιαίων παραδόσεων στους πελάτες της καθώς και των εκτάκτων παραδόσεων κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας – παραγγελίας.

Ανεξάρτητα από το πόσο μικρή ή μεγάλη είναι η ποσότητα της παράδοσης, διαθέτουμε την εμπειρία και τον εξοπλισμό ώστε να παρέχουμε ταχύτατη και ποιοτική εξυπηρέτηση, στοχεύοντας στην κάλυψη των αναγκών των πελατών μας.

Συζητώντας με τα εξειδικευμένα στελέχη της εταιρείας μας, επιλέγετε εσείς τους χρόνους παράδοσης που εξυπηρετούν τις ανάγκες σας μέσα από τα κατάλληλα δρομολόγια.

Στην Hellas Water Supply φροντίζουμε καθημερινά για την άρτια εξυπηρέτηση των πελατών μας και την ταχύτερη παράδοση την παραγγελία σας.

Εφόσον δεν υπάρχει κάποια ιδιαιτερότητα με την διαθεσιμότητα των προϊόντων μας, η παραγγελία σας θα σας παραδοθεί εντός 4 εργάσιμων ημερών.

Η παράδοση των προϊόντων πραγματοποιείται μεταξύ 8:00-16:00 από Δευτέρα έως Παρασκευή.

Βλάβες Θερμοψυκτών
Αριθ. Περιγραφή Προβλήματος Πιθανά Αίτια Επίλυση Προβλήματος
1 Δεν έχει κρύο νερό Παροχή Ρεύματος Συνδέστε την πρίζα, ή χρησιμοποιήστε άλλη πρίζα. Ελέγξτε τις παροχές ρεύματος, τα βύσματα και τις πρίζες
Υπερβολική Κατανάλωση Προμηθεύει έως 8 συνεχόμενα ποτήρια. Μετά χρειάζεται περίπου 10 λεπτά για να αυξηθεί η θερμοκρασία
Κακή Τοποθέτηση Μετακινήστε τον ψύκτη τουλάχιστον 15 πόντους μακριά από τοίχο, θερμάστρες, κουρτίνες, ακτίνες ήλιου, παράθυρα, πόρτες, μπαλκονόπορτες κτλ.
Χαμηλωμένη ρύθμιση θερμοστάτη Στην πλάτη του ψύκτη θα βρείτε δύο κάθετες βίδες. Ενδιάμεσα εσωτερικά είναι η βίδα του θερμοστάτη. Γυρνώντας τη δεξιά παγώνει. Προσοχή όμως, πρέπει να αφήνετε περιθώριο ένα χιλιοστό, διαφορετικά θα παγώσει ο κάδος
Στους zκ ψύκτες επηρεάζεται ο κρύος κάδος από το ζεστό νερό Κλείστε την παροχή του ζεστού νερού
Έχει καεί ο Θερμοστάτης Έχει μείνει χωρίς νερό στην πρίζα. Αντικατάσταση με χρέωση πελάτη
Διαρροή φρέον Αντικατάσταση ψύκτη
2 Δεν έχει ζεστό νερό Παροχή Ρεύματος Συνδέστε την πρίζα, ή χρησιμοποιήστε άλλη πρίζα. Ελέγξτε τις παροχές ρεύματος, τα βύσματα και τις πρίζες
Δεν έχει ενεργοποιηθεί ο διακόπτης ζεστού νερού Πατήστε τον διακόπτη στην ένδειξη Ι, ο οποίος βρίσκεται στην πλάτη του μηχανήματος.
Έχει καεί ο Θερμοστάτης Έχει μείνει χωρίς νερό στην πρίζα. Αντικατάσταση με χρέωση πελάτη
Έχει αποσυνδεθεί ο θερμοστάτης Αν δεν μπορεί ο οδηγός να το συνδέσει, γίνεται αντικατάσταση του ψύκτη
Έχει καεί ο μπόιλερ Έχει μείνει χωρίς νερό στην πρίζα. Αντικατάσταση με χρέωση πελάτη
3 Διαρροή Νερού Τρύπια Φιάλη Αφαιρέστε τη φιάλη. Στεγνώστε την υποδοχή και τοποθετείστε καινούρια φιάλη
Σπασμένο εσωτερικά Αδειάστε το νερό από τις βρύσες και αντικαταστείστε άμεσα
Χαλαρά Βρυσάκια Γυρίστε τα βρυσάκια απαλά δεξιά. Δεν πρέπει να τα πιέσετε για να μην σπάσει ο εσωτερικός κάδος
Φίλτρο Αέρος Αφαιρέστε τη φιάλη που βλέπετε το φίλτρο και αφαιρέστε και αυτό για να στεγνώσει. Ο ψύκτης λειτουργεί κανονικά χωρίς φίλτρο.
4 Μειωμένη ροή νερού, ή δεν τρέχει νερό Παγιδευμένος αέρας μέσα στο σύστημα Πιέστε τη φιάλη στα πλάγια με τα δύο χέρια, ενώ κάποιος λειτουργεί το βρυσάκι του κρύου νερού (δύο άτομα)
Δεν αφαιρέθηκε το αυτοκόλλητο χαρτάκι ασφάλειας από το πώμα Βγάλτε τη φιάλη και αφαιρέστε το αυτοκόλλητο
Το νερό μέσα στο σύστημα έχει παγώσει Βγάλτε τον ψύκτη από την πρίζα για 12 ώρες και χαμηλώστε το θερμοστάτη του ψύκτη, γυρνώντας το δεξιά
5 Μυρίζει το νερό Σε κάποιο σημείο του συστήματος έχει στάσιμο νερό Άμεση αντικατάσταση του ψύκτη
Ψύκτης εκτεθειμένος σε ήλιο, οσμές Άμεση αντικατάσταση του ψύκτη
Ληγμένη φιάλη πέρα από την ημερομηνία εμφιάλωση Αφαίρεση της φιάλης και το νερό από το δοχείο του κρύου και ζεστού
Ανοιγμένη φιάλη πάνω από δεκαπέντε ημέρες Αφαίρεση της φιάλης και το νερό από το δοχείο του κρύου και ζεστού
Καινούριος Ψύκτης μυρίζει πλαστικίλα Αφαιρέστε όσο νερό χρειαστεί από τις βρύσες, ώσπου ξεπλυθεί
6 Θόρυβος Τα Joker γενικώς κάνουν θόρυβο, διαφορετικά υπάρχει πρόβλημα με το κομπρεσέρ Αντικατάσταση του ψύκτη
Το μπόιλερ έχει άλατα Αντικατάσταση του ψύκτη
Ο θερμοστάτης μπλοκάρει Αντικατάσταση του ψύκτη
7 Σπασμένο κόκκινο βρυσάκι Βρυσάκι ασφαλείας Με το δείχτη και τον αντίχειρα φέρτε το σε μια ευθεία. Σπρώξτε με τον αντίχειρα προς τα πίσω και έχετε ροή
8 Πέφτουν οι ασφάλειες Βραχυκυκλώνει Αλλαγή πρίζας, ή άμεση αντικατάσταση
9 Δεν βγάζουν νερό οι βρύσες Άλατα Με ένα αιχμηρό αντικείμενο προσπαθείστε να σπάσετε τα άλατα, διαφορετικά αντικαταστείτε τις βρύσες
Οδηγίες χρήσης Θερμοψυκτών
  • Τοποθετήστε το θερμοψύκτη μακριά από εστίες οσμής και ήλιο, ώστε να αποφύγετε αλλοιώσεις του νερού.
  • Ο θερμοψύκτης πρέπει να απέχει τουλάχιστον 5 πόντους από τον τοίχο.
  • Προτείνουμε η χρήση της πρίζας να γίνεται μόνο από τον θερμοψύκτη.
  • Τοποθετήστε το θερμοψύκτη στο σημείο που επιθυμείτε, μεταφέροντάς τον πάντα οριζόντια και ποτέ κάθετα.
  • Αφαιρέστε πάντα την ταινία ασφαλείας από τη φιάλη. Σε αντίθετη περίπτωση, η ταινία ασφαλείας σιγά σιγά θα εισχωρήσει στο θερμοψύκτη και κατ’ επέκταση στις φιάλες.
  • Μην αφαιρείτε το πώμα της φιάλης εκθέτοντάς τη στο περιβάλλον.
  • Μην αφαιρείτε τη βαλβίδα ασφαλείας του πώματος, καθώς καταστρέφεται η αυτόματη ασφάλιση της φιάλης όταν αφαιρείται από το θερμοψύκτη.
  • Στη συνέχεια γυρίστε τη φιάλη ανάποδα, το μπλε πώμα να βλέπει προς τα κάτω και τοποθετήστε τη φιάλη κάθετα στην υποδοχή του θερμοψύκτη, όσο το δυνατόν πιο σιγά και σταθερά, ώσπου η φιάλη να πατήσει στην υποδοχή.
  • Αφού ξεσφραγίσετε την φιάλη θα πρέπει να την καταναλώσετε εντός 15 ημερών για την ασφάλειά σας.
  • Σε περίπτωση που θελήσετε να αφαιρέσετε τη φιάλη ακόμα και αν περιέχει νερό, ανασηκώστε τη κάθετα από την υποδοχή σιγά και σταθερά, μέχρι το στόμιό της να βγει από το θερμοψύκτη. Το πώμα διαθέτει βαλβίδα ασφαλείας και δεν πρόκειται να τρέξει νερό εκτός της φιάλης, εφόσον δεν έχει αφαιρεθεί η βαλβίδα.
  • Κάνετε εξαέρωση, τοποθετώντας ένα ποτηράκι στις βρύσες ώσπου να τρέξει νερό.
  • Τοποθετείστε το καλώδιο του θερμοψύκτη στο θερμοψύκτη και μετά στη πρίζα. Αν το συγκεκριμένο μοντέλο έχει ενσωματωμένο καλώδιο, τότε απλά τοποθετείστε το απευθείας στην πρίζα.
  • Πρέπει να ακούσετε το μοτέρ του θερμοψύκτη να λειτουργεί.
  • Αν ο θερμοψύκτης σας διαθέτει παροχή ζεστού νερού, θα βρείτε στο πίσω μέρος του μηχανήματος ένα διακόπτη. Η ένδειξη 0 σημαίνει ότι από την κόκκινη βρύση έχετε νερό θερμοκρασίας δωματίου και η ένδειξη 1 σημαίνει ότι από την κόκκινη βρύση έχετε καυτό νερό, για καφέ ή τσάι.
  • Στο πίσω μέρος του θερμοψύκτη θα βρείτε τρεις κάθετες βίδες. Η μεσαία είναι εσωτερικά πίσω από την σχάρα, και από εκεί μπορείτε να ρυθμίσετε το θερμοστάτη του παγωμένου νερού. Γυρνώντας τη βίδα προς τα δεξιά παγώνει το νερό, αλλά θα πρέπει πάντα να αφήνετε τουλάχιστον ένα χιλιοστό ώστε να μην παγώσει το ρεζερβουάρ.
  • Δεν πρέπει ποτέ να αφήνετε το θερμοψύκτη στην πρίζα χωρίς νερό, γιατί καίγεται ο θερμοστάτης.
Οδηγίες Χρήσης Ψυκτικού Μηχανήματος Φίλτρου
  • Παρέχεται μόνο για εσωτερική χρήση σε χώρους στεγνούς, χωρίς άμεση επαφή με ήλιο ή οσμές.
  • Τοποθετήστε το μακριά από καλοριφέρ και σε επίπεδο έδαφος.
  • Κρύο Νερό: Προκαθορισμένη ρύθμιση εργοστασίου στους 7 °C. Η θερμοκρασία ελέγχεται από το θερμοστάτη που βρίσκεται στο πίσω κέντρο μέρος της μονάδας, ο οποίος τροποποιείται με κατσαβίδι. Δεξιόστροφη κατεύθυνση παγώνει, ενώ προσέχετε πάντα να αφήνετε ένα εκατοστό, για να μην παγώσει το νερό στο δοχείο ψύξεως.
  • Ζεστό Νερό: Προκαθορισμένη ρύθμιση εργοστασίου στους 88 °C.
  • Ποτηροθήκη: Για πιο εύκολη πρόσβαση, τα ποτήρια τοποθετούνται στο πάνω μέρος του θερμοψύκτη.
  • Νεροσυλλέκτης: Σε τακτικά χρονικά διαστήματα θα πρέπει να τον αδειάζετε, αφαιρώντας τη σχάρα και τραβώντας το δισκάκι.
  • Στο πάνω δεξί μέρος του θερμοψύκτη θα βρείτε το διακόπτη του κρύου νερού.
  • Στο πάνω αριστερό μέρος του θερμοψύκτη θα βρείτε δύο διακόπτες για ζεστό νερό. Πατήστε και τους δύο συγχρόνως.
  • Ο θερμοψύκτης παραδίδεται από τον τεχνικό της εταιρείας έτοιμος προς χρήση.
  • Πριν την πρώτη χρήση τραβήξτε μερικά ποτήρια νερού από κάθε παροχή.
  • Φροντίστε την εξωτερική καθαριότητα του θερμοψύκτη σε τακτά χρονικά διαστήματα, χρησιμοποιώντας ελαφριά καθαριστικά.
  • Οι υποδοχές του ζεστού/κρύου νερού ΔΕΝ πλένονται με καθαριστικά και πανιά καθαρισμού. Για άριστη ποιότητα νερού πρέπει να καθαρίζονται με οινόπνευμα και βαμβάκι μια φορά την εβδομάδα.
  • Η αντικατάσταση του φίλτρου γίνεται ανά έξι μήνες.
Μπορώ να πραγματοποιήσω τις αγορές μου online;

Μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικά τις παραγγελίες σας μέσα από την παρακάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατόν!

Επιθυμείτε παραγγελία προϊόντων;

 

Αγαπητοί μας πελάτες,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως η εταιρεία μας θα παραμείνει κλειστή από 22 Δεκεμβρίου έως 2 Ιανουαρίου.
Παρακαλούμε φροντίστε αναλόγως τις παραγγελίες σας.

Ευχόμαστε σε όλους να έχετε όμορφα Χριστούγεννα και Ευτυχισμένο το Νέο Έτος!

 Hellas Water Supply